.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
3 بهشهری بر اثر گازگرفتگی مسموم شدند

مسئول روابط عمومی و سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از مسمومیت 3 نفر بر اثر گازگرفتگی در بهشهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز مهین تفضلی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه این حادثه در ساعت 4 صبح امروز گزارش شده است، تصریح کرد: در این حادثه 3 نفر دچار خفگی ناشی از استنشاق گاز شدند که یکی از حادثه‌دیدگان که زنی 51 ساله بوده از ناحیه قفسه سینه احساس درد و خفگی کرده و با بیدار شدن از خواب متوجه موضوع می‌شود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران ادامه داد: این فرد بلافاصله دو زن دیگر که 21 ساله و 16 ساله بودند را از خواب بیدار کرده و با مرکز اورژانس 115 بهشهر تماس حاصل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 شهرستان بهشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و اقدامات اولیه همچون اکسیژن‌ترابی را روی حادثه‌دیدگان انجام داده و برای ادامه درمان هر سه نفر را به بیمارستان امام خمینی بهشهر اعزام کردند.

تفضلی بیان داشت: با پیگیری انجام شده و ارتباط با بیمارستان امام خمینی بهشهر حال هر سه نفر رضایت‌بخش اعلام شد.

این مسئول علت حادثه را مشکل فنی بخاری گازی و احتراق ناقص گاز عنوان و به مردم توصیه کرد در مواجهه با فرد دچار گازگرفتگی، ابتدا درب و پنجره فضای آلوده به گاز را باز کنند و از روشن کردن چراغ جدا خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه باید شیرهای گاز در معرض دید را بست، متذکر شد: با انجام اقدامات اولیه بلافاصله با اورژانس 115 تماس حاصل کنند و تا رسیدن تکنسین‌های اورژانس، هرگونه مانع تنفسی فرد یا افراد مصدوم اعم از یقه پیراهن، کمربند و ... را آزاد کنند.

تفضلی به مردم توصیه کرد: با شروع فصل سرما وسایل گازسوز را به طور کامل بررسی کنند و از سلامت شیرهای گاز، دودکش‌ها و لوله‌های بخاری اطمینان حاصل کنند تا شاهد بروز این گونه حوادث نباشیم.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در پایان به یک نکته اشاره کرد و گفت: افرادی که در حوادث گازگرفتگی به کمک حادثه‌دیدگان می‌آیند، نباید به مدت طولانی در معرض گاز قرار بگیرند چرا که احتمال مسمومیت آنها نیز وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.333 seconds.